Laatste dagen in Venezuela - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Marion Broek-Thijssen - WaarBenJij.nu Laatste dagen in Venezuela - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Marion Broek-Thijssen - WaarBenJij.nu

Laatste dagen in Venezuela

Blijf op de hoogte en volg Marion

29 November 2007 | Verenigde Staten, Los Angeles

Hoi allemaal,
Dit is hoogstwaarschijnlijk het laatste verslag wat via internet bij jullie aankomt. Mijn volgende verhalen zal ik hopelijk persoonlijk aan jullie kunnen vertellen met de foto´s om het allemaal wat meer zichtbaar te maken. Dinsdag en woensdag zijn we met een bootje naar verschillende eilandjes voor de kust geweest om te snorkelen, wat aan het strand te lezen, ´s avonds wat over de boulevard te slenteren, restaurantje te bezoeken: heel vervelend allemaal!!! (hahaha). Morgen vliegen we eerst vanaf Barcelona (vliegveld in Venezuela) naar Caracas en vervolgens verder via Milaan naar Amsterdam waar we zaterdag om 10 over 11 in de morgen zullen landen. Vandaag nog even kijken of we wat typisch Venuzolaans kunnen kopen maar dat zal niet lukken denk ik. Er zijn hier niet echt souvenirs te koop. Wel heel veel verkopertjes van armbandjes en zo maar dat wordt in ieder land aangeboden. Een extra tas kopen voor souvenirs zoals op vorige vakanties is dus zeker niet nodig.

Algemene indruk van Venezuela is dus:
heel afwisselend landschap,
mooie natuur,
mooi onderwaterleven,
weinig cultuur,
zonder kennis van Spaanse taal nauwelijks communicatie mogelijk,
bediening in restaurants over het algemeen niet al te vriendelijk,
overal staat muziek aan en is het wel levendig maar zonder die muziek kijkt men niet al te vriendelijk,
´s avonds heel beperkt om zelf de straat op te gaan: hier in Puerto la Cruz allen mogelijk op de boulevard en het 1e blok erachter. Ons hotel zit aan het begin van het 2e blok en dat durven we met ons vijven wel aan.
Nou de rest horen jullie wel wanneer ik weer thuis ben.
groetjes en veel liefs, Marion