Alweer ruim 1 week thuis - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Marion Broek-Thijssen - WaarBenJij.nu Alweer ruim 1 week thuis - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Marion Broek-Thijssen - WaarBenJij.nu

Alweer ruim 1 week thuis

Door: marionmaassluis

Blijf op de hoogte en volg Marion

03 Juni 2012 | Verenigde Staten, Los Angeles

Hallo allemaal,

Alweer ruim 1 week thuis maar er mist nog 1 dag van mijn reisverslag: ons verblijf in Los Angeles. Vanaf Morro Bay rijden we nog een heel stuk langs de kustweg naar Los Angeles, onze laatste bestemming. We komen vroeg in de middag aan in Adventurer All Suite Hotel. Het ligt vlakbij het internationale vliegveld, dus veel overkomende vliegtuigen maar dit wordt ruimschoots vergoed door de pas gerenoveerde kamers, ingericht door Ikea, het zwembad waar we de hele middag op de ligbedden blijven liggen, de koffie/thee met koekjes die klaarstaan, de warme snack later in de middag. Het is een hotel voor jong en oud, backpacker en dagjesmensen.
Het slapen gaat wat minder in een stad met veel voorbijrazend verkeer en politie- en brandweerauto's met loeiende sirene.
De volgende dag rijden we via Beverly Hills naar Pueblo de Los Angeles State Historic Park waar nog een aantal historische gebouwen staan; erg toeristisch met veel souvenirskraampjes. 's-Middags rijden we naar de Universal Studios en wandelen we wat rond in de City Plaza. We leveren de huurauto in met 5748 gereden kilometers en worden door het shuttlebusje naar het vliegveld gebracht. De vlucht via London naar Amsterdam verloopt zonder problemen en rond half 9 landen we op Schiphol.
We kunnen terugzien op een heel mooie en erg leuke familiereis.

Iedereen bedankt voor de reacties op het reisverslag; het was leuk om te lezen!

Groetjes van ons allemaal.
Marion

• 03 Juni 2012 - 18:27

Elly De Groot:

Dank weer voor dit verslag. Het was erg leuk om jullie op deze manier te volgen. Fijn dat jullie weer veilig en wel thuis zijn!
    Hartelijke groet,
    Elly.

• 03 Juni 2012 - 22:25

Ria En Coby:

Wat een prachtige foto's Marion, die boom, niet normaal zo groot.
    Fijn dat je wel heelhuids thuis bent met kids en aanhang.
    Meer verhalen horen we live 17 juni.
    Werkse en tot snel.

Liefs van ons,xx