welkom - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van Marion Broek-Thijssen - WaarBenJij.nu welkom - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van Marion Broek-Thijssen - WaarBenJij.nu

welkom

Door: marionmaassluis

Blijf op de hoogte en volg Marion

06 Oktober 2011 | Nederland, Maassluis

Welkom op marionmaassluis.waarbenjij.nu,

In dit dagboek kun je vanaf nu de reisverlagen, foto's en video's van mij lezen en reacties plaatsen. Als ik jouw e-mailadres heb ingevuld in de prive mailinglist ontvang je zodra ik een reisverslag heb geplaatst een e-mail. Zo weet je precies wanneer er weer iets nieuws in het dagboek staat.

Wil je op de hoogte blijven van alle avonturen schrijf je dan in voor de mailinglist en ontvang direct een e-mail voor elk nieuw reisverslag! Schrijf je in voor deze mailinglist in het "Blijf op de hoogte"-blok op deze pagina!

Veel plezier!

• 06 Oktober 2011 - 17:46

Simone:

Hoi marion,
    Ik heb me aangemeld en wil graag je reisverslagen lezen.Wij wensen je heeeeel veel plezier en geniet van deze bijzondere reis.
    Liefs Simone en Bob

• 06 Oktober 2011 - 19:50

Virgie:

Natuurlijk willen we op de hoogte blijven van al je belevenissen. Heel veel plezier en een super fijne vakantie toegewenst van ons allen.
    Geniet ervan.
    Groetjes en tot nog eens x

• 06 Oktober 2011 - 20:36

Evelyn:

Hoi Marion, dus het is bijna zover. Ik wens je een fantastisch reis met heel veel moois. Maar dat gaat wel lukken gezien je bestemming. veel reisplezier. groetjes Evelyn

• 07 Oktober 2011 - 13:46

Mieke :

Hoi Marion

Wij wisten echt niet dat je op vakantie ging,wanneer kom je weer terug.
    Een fijne reis en geniet ervan.

Groetjes van je liefste zus.

• 07 Oktober 2011 - 14:45

Jolanda:

Leuk om te kunnen bijhouden waar je zit en al je avonturen te kunnen lezen.
    Geniet er lekker van.

• 09 Oktober 2011 - 08:25

Elly:

Hoi Marion,
    Heel veel plezier, geniet van alles wat je weer tegenkomt. Ik ben benieuwd naar je verhalen.
    Groetjes, Elly.

• 09 Oktober 2011 - 11:11

Corrie En Bert:

Hoi marion,

Wij zijn weer thuis uit het warme Turkije. We hebben het heerlijk gehad, nu kunnen we jou reis weer volgen wat we heel leuk vinden, heel veel plezier geniet ervan.