Nog maar 2 dagen in India - Reisverslag uit Mysore, India van Marion Broek-Thijssen - WaarBenJij.nu Nog maar 2 dagen in India - Reisverslag uit Mysore, India van Marion Broek-Thijssen - WaarBenJij.nu

Nog maar 2 dagen in India

Blijf op de hoogte en volg Marion

26 November 2010 | India, Mysore

Hoi allemaal.

Deze laatste dagen is het erg relaxed.
Wat ik nog vergeten was te vertellen is dat ik nog naar de kapper geweest ben. Ik was wel benieuwd hoe het zou zijn want ze hebben hier volgens mij alleen heren kappers. De dames hebben allemaal lang haar. Ik heb het toch maar gewaagd: zoveel kan er niet fout gaan toch? Knippen met hoofdmassage was 150 roepies. Dat is omgerekend nog geen 1,5 euro. En het is nog goed gegaan ook.
Maandag hebben we eerst een busrit naar Magalore van 5,5 uur gehad en daarna een treinreis van 6,5 uur naar Benaulin in Goa. De bekende stranden van India. Benaulin is nog een rustig strand met leuke strandtentjes maar ik denk dat dat over een paar jaar wel anders zal zijn want......de Russen komen eraan!
Een aantal zaken hebben al Russische eigenaren.
Gisteren hebben we met zijn 8-en een jeep met chauffeur gehuurd en zijn naar oud Goa gegaan. 's Middags hebben we aan het strand gezeten, wat gegeten en drankje gedronken,wat in de zee gezwommen, weer drankje gedronken, nog maar een keertje in de zee, lekker gedineerd...heel vervelend allemaal.
Vandaag van hetzelfde laken een pak maar toen eerst met een jeep naar een hele grote markt.
Morgen vertrekken we met de trein (12 uur reizen) naar Mumbai. Daar hebben we dan nog een nacht en een dag en dan is de vakantie echt voorbij en kan ik jullie in geuren en kleuren alles zelf vertellen.
Tot ziens en groetjes Marion